Niet tevreden?

MET AANDACHT VOOR ONZE CLIENTEN

Heeft u tips, opmerkingen of aanmerkingen over onze dienstverlening?

Heeft u tips voor ClinicLab? Of ent u ontevreden, laat het ons dan weten. Een goede manier om uw ontevreden kenbaar te maken bij ClinicLab, is om in gesprek te gaan met de betrokken medewerker en/of diens leidinggevende. We proberen dan samen met u te werken naar een gepaste oplossing. Door middel van uw input draagt u bij aan het optimaliseren van onze dienstverlening.

Hoe meldt u ontevredenheid?

Door middel van het invullen van het online klachtenformulier op deze website. Wij proberen u zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 4 weken na het indienen van uw klacht een (schriftelijke) reactie te geven en de te nemen maatregel.

Hoofdkantoor

Bogardeind 219-1

5664 EG GELDROP

Online klantenservice

Direct in contact met ClinicLab via Google Chat (enkel op telefoon)

Contact

Online klantenservice

Bij vragen en/of opmerkingen kunt u ons 24/7 een bericht sturen

About

Over ons

Voor evenementen

Veelgestelde vragen

Juridisch

Toezichthouders:

BIG: 69924035201

Inspectie: IGJ

Meldplicht: GGD GHOR


CLINICLAB DIAGNOSTICS B.V. © 2021 | Sponsored by CLINICLAB HOLDING